Nuffnang Ads

Sunday, November 7, 2010

kucing itu penuh dengan kasih sayang



Assalamulaikum.. hari nie mau cerita pasal kucing.. siapa yang suka kucing akan menangis membaca artikel ini.. kalau rasa sedih jangan sesekali menyeksa binatang.. kerana binatang juga punya perasaan yang kadang-kadang lebih penyayang dari manusia..

kisah bermula pada hari minggu.. dikala rutin mingguan membawa mak aku dan kawan-kawanya shopping di Tesco.. agak blurr nak mampos bile dikala jam 8 pagi sudah ke Tesco.. dengan tak mandi.. cuci muke terus ke sana.. bla..bla.. bla.. selesai membeli.. bfast at Restoran Rasamas.. roti canai disini sangat sedap!!..



ok ader satu family dimeja sebelah.. anaknya dalam lingkungan 2 tahun sedang bermain dengan anak kucing dibawah meja.. anak kucing lari-lari anak sebab tak suke budak tu.. sebab budak tu ganas!.. anak kucing pun menyorok bawah kete.. roti canai yg sedap pun sampai.. kereta tadi beredar.. kelihatan anak kucing tadi mengelupur di tengah jalan.. darah penuh keluar dari otaknya.. badanya meronta2 disaat nyawanya tidak lagi bertahan lama.. 

di dalam restoran kelihatan sang ibu kucing meraung2 memanggil anaknya.. tapi tiada sautan lagi oleh anaknya.. ibu kucing tadi sungguh hairan.. kemana anaknya... disamping itu anak kucing yang mati ditengah jalan dialihkan ke tepi jalan di bawah pokok.. sang ibu kucing terus memanggil anak nya... dan bila aku nak blah dari restoran tu.. aku tgk ibu kucing tadi dah jumpe bangkai anaknya di tepi jalan.. sambil menjilat2 anaknya itu.. munkin untuk mengejut anaknya bangun.. 

anak kucing itu mati.. kepalanya pecah dilanggar kereta.. anak kucing tu sangat comel ok!!.. dalam dok geram kat budak kecik tadi.. didalam kereta sudah kedengaran tangisan emak2 kucing yang semamangnya sukakan kucing... 

* dibawah ini video kucing yang mengejut kawanya yang telah mati dilanggar.



* ini adalah karangan yang sempat aku cerita.. ini cerita benar.. 
* kalau korang takut kucing atau tidak suke kucing jgn lah membenci atau mendera mereka sebab kucing tak pernah wat salah kat korang..

2 comments:

Qistina said...

ntah tau xpe..jd la pecinta kucing =))korang kena tau klu korang layan kucing tu dgn baik setiap hari dia akan berzikir utk korang... :)

kenshiro said...

hahaha tgk mak kucing dah bersuara...