Nuffnang Ads


Saturday, November 6, 2010

Ailyl Mystery GiveAway!

Dengan rasa bersalahnya dengan ini aku menyertai satu pertandingan yang memang selama ini aku tak suke.. sebab ape..?? sebanyak2 pertandingan mewarna yang aku sertai tak pernah nyer menang.. jangan kata saguhati.. sakit hati lagi ader la.. 

aku memang fail bab kaler.. sebab tu aku ambek ujian warna time ambik lesen kete dulu sampai 3 kali.. ini serius!!

diteruskan dengan benda yang sepatutnya.


hari ini akan ku bongkarkan kisah gadis korea from johorean melalui gambar!!



korang harus percaya nie!!




sila cakap cantek!!!

nie lah dia Aily Rozanna pemilik Blog memorianna.blogspot.com gambar diatas jauh 6 KM dari orang yang sebenar kalau korang nak taw.. sumpah tak tipu.. aku dah kaler sebaik munkin dah nie.. dekat 3 bulan dah aku kaler gambar diatas nie.. ( penipuan yg dasyat ) tapi aku rasa cantek habis dah nie.. harap tuan punya badan mengakulah yg nie gambar dia kan.. hahaha...

secara jujurnya aku memang buta warna.. yg salahkan warna kulit dan padanan baju dan seluar diatas.. tapi tak ker nampak cool tu..?? hahaa.. maskot wana itam tu merujuk kepada pemilik blog yang memang ibu kucing yang penyayang.. belum pernah lagi aku jumpe ibu kucing sebegini selain mak aku.. ini baru jumpe haha.. bela kucing best!! tu jerk nak cakap..

ok penerangan seterusnya pasal burung2 dan awan2 tu.. burung tu terbang dengan bebasnya.. makna nya beliau memang suke kebebasan.. shopping..?? itu penting..?? awan dengan air hujan tu tak taw la motip nyer.. tapi dengar citer aily jugak kuat menanges !! haha..


-tamat-

untuk pengetahuan semua aku sedang menyertai content blog aily.. memang satu2 nya dalam plenet bumi nie pertandingan mewarna secara online.. hahaha.. kalo korang teringin nak jadi pewarna terhebat sila lah join!! 


klik SINI untuk join

* dia cakap hadiah misteri!! tapi dari apa yang aku lukis aku rasa aku layaklah dapat sekurang-kurangnya 6 jongkong emas mampat!!


1 comment:

wannurfazrini said...

wahh pandai colour guna mouse ! i punya tak siap lagi ! nnt dah siap jenguk tgk tau ! goodluck dear :)