Nuffnang Ads


Sunday, November 28, 2010

Menangis kesakitan...


Selamat pagi dan salam 2 alam.. hahaha.. keboringan mengupdate blog kembali lagi.. taip-taip simpan dalam draf.. tabiat yang sukar dicari ganti.. tak per ari nie usahakan sampai boleh terbit ini cerita.

menangis kesakitan.. apa yang boleh dikaitkan dengan menangis dan sakit..? adakah bila sakit kita menangis atau kita menangis sebab sakit.. ia nampak same tapi lain yer!!



skang aku mencari konklusi mengenai tajuk aku tu.. sape boleh kasi taw.. kasi taw la sama saya.. 


kalau dilihat pada kanak-kanak.. cewah ayat sopan dok.! kanak-kanak jatuh longkang la contohnya.. mereka menangis dulu sebelum sakit atau sakit dulu sebelum menangis..??

 
kalau seorang pempuan tu putus cinta.. dan si polan menangis.. adakah ia menyakitkan sampai menangis atau mempunyai satu perasaan lain yang boleh meyebabkan beliau menangis.??



seorang ibu menangis melihat perangai anaknya.. ibu itu sedang sakit atau anaknya..??

soalan hebat diatas hanya boleh didapati di blog ini saja.. dan sila lah kasi taw dalam diri anda dan aku supaya aku lebih memahaminya..

ada orang menangis kegembiraan..
ada orang menangis kesedihan..
ada orang menangis kebosanan..




No comments: