Nuffnang Ads

Tuesday, November 30, 2010

musim berkhatan kembali lagi..!!! potong jgn tak potong...



Bila tiba musim cuti sekolah nie.. jangan cakap tok kadi jerk buzy.. tok mudim pon buzy gak menuai budak2 yang makin membesar.. hahaa sape belom sunat??? kalo pempuan tu tak per lah.. sunat mereka time kecik2 tak der la rase dan ingat ape2.. bagi hok lelaki nie yang gerun nie.. usia meningkat matanglah nak kena buang secebis kulit yang memang kalo boleh tak nak sunat!! hahaha..

* tgk muke dak tu.. hahaha...

ala rasa macam kena geget semut jerk.. tu lah ayat tak leh blah untuk meyedapkan mereka2 nie.. padahal hari2 kena lempang ngan mak korang tu lagi sakit taw..!! apa pun aku dah laluinya.. kire skang nie boleh la gelak kan budak2 yang belom sunat lagi kan kan kan... 

 * nie cara lama nie yang membuatkan larik lintang pukang nie..

kecanggihan dan kemodenan yang kita perolehi skang nie membuatkan kaedah untuk berkhatan tu jadi mudah dan tidak sakit lagi.. so pada budak2 sekalian jangan lah takut.. sebab ianya hanyalah sekadar lumrah hidup yang perlu korang lalui.. tak yah lah larik satu kampung.. wat malu jerk..!!


besok adik aku jugak akan menyertai hari menuai haha.. semoga dia tabah menghadapi peristiwa untuk pergi ke alam dewasa..

No comments: