Nuffnang Ads

Tuesday, November 30, 2010

hantaran tinggi sebab harga lembu mahal..??


hantaran tinggi sebab harga lembu mahal..??
owh.. bolehkah diterima kalau hantaran tinggi sebab harga lembu mahal..?? apa kaitan lembu dalam  harga hantaran korang..?? yang sebenarnya lembu tidak bersalah dan tidak sama skali mempunyai kaitan dengan korang punya hantaran..

jangan jadikan ia alasan untuk menaikan harga hantaran.. nie nak kawin ngan orang atau lembu..?? tak payah lah cari alasan bodo camtu semata2 nak kan hantaran tinggi.. sebenarnya harga hantaran boleh dilihat dari pelbagai aspek.. jangan lah lembu dipersalahkan.. kesian lembu..



aku akan mengupas lebih lanjut aspek2 yang membuatkan hantaran korang tinggi di artikel akan datang so tunggu!!



7 comments:

ParkAir said...

hantaran mahal lembu dapat nama hehe.

kenshiro said...

hahaha..
taw tak per..
konpius dibuatnya...

Rosie Posie said...

=)) =))

magnoliapert said...

ade kaitan ke?? hahaha.

follow awak :)

http://magnoliapert.blogspot.com/

kenshiro said...

=)) gelak la gelak..=))

kenshiro said...

thanks magnolia!!

wah cam name susu plak...

Qistina said...

hantaran tinggi sebab barang nak wat kenduri tu mahal..zaman skang ni mana de yg murah lain la ko nk buat nasi lemak je time ko kawen t =))