Nuffnang Ads


Tuesday, November 30, 2010

WikiLeaks lebih hebat dari Pentagon


marathon menaip diteruskan lagi..
minggu ini merupakan minggu yang paling mencabar bagi Amerika Syarikat sebagai Polis Dunia yang digeruni oleh semua negara.. sebuah laman web WikiLeaks dengan beraninya mengamcam Kuasa Dunia itu dengan pembongkaran hampir 400 ribu fail sulit dari pentagon kepada umum.!!



tahukah anda yang Pentagon merupakan suatu Pusat Pentadbiran Amerika Syarikat.. dan merupakan antara Komplek Paling Canggih dan berkuasa didunia. segala maklumat tentang manusia dan kerajaan didunia tersimpan disana.. system pertahanan ketenteraan dan angkasa lepas amerika juga disana.. so.. jangan sesekali cuba menidakan kehebatan pentagon.




Hillary Clinton merupakan orang yang paling cuak didunia ketika ini


tapi WikiLeaks telah mengubah status pentagon menjadi reban ayam.. bila dengan beraninya membongkar maklumat sulit dari pentagon kepada semua orang.. sekalung tahniah untuk Julian Assange rakyat Australia yang brani membongkar semua maklumat itu.. 

Julian Assange


dengan pembongkaran ini barulah kita tahu yang Raja Arab Saudi tidak suka akan Iran.. dan bagaimana Amerika mengelarkan Perdana Menteri Russsia sebagai anjing dan President Perancis sebagai seorang yang berkulit nipis tapi belagak raja.

Beliau sanggup tengok negara islam jatuh!!!

apa yang boleh kita ambil kira berkenaan pembongkaran WikiLeaks nie..??.. haruslah diingatkan.. manusia mempunyai pelbagai cara untuk menjatuhkan manusia.. dan secanggih mana pun kita jgnlah kita mendabik dada terlalu tinggi sebab bakal ada yang lain lebih hebat dari kita...



No comments: