Nuffnang Ads


Thursday, December 9, 2010

5 blog wanita wajib baca 2010

 Setelah berfikir panjang.. menyelak dan melihat hari ini aku kasi taw sama korang 5 blog milik wanita yang wajib baca.. dan tengok setiap hari.. tak kire lah korang masuk blog dia semata2 nak tgk gambar atau pun nak baca artikel yang diorg taip.

sesungguhnya ramai gila lagi blogger2 wanita cantik dan berbakat.. tapi kalo nak disenaraikan semua.. sampai hujung muharram pun tak habis.. 5 sudeh memadai.. nanti kalo ader kelapangan aku update yang lain plak..

pada yang lelaki janganlah berkecil hati kerana ianya akan menyusul.. dan siapa 5 blog si kacak yang wajib pembaca terjah.. tunggu~!!
 



hanis zulaikha



Sapa yang tak kenal pempuan cun nie sila selongkar blog dia cepat..!! nescaya korang tak akan menyesal seumur hidup sebab tiap baris ayat dia taip memang penuh dengan susunan yang senang nak baca dan paham..

Totin Jamain

 
kalau korang tgk belog dia nescaya korang tak akan percaya doktor cun ini sungguh active berblog.. dari masalah sakit celah kang-kang sampai ke tulang sum-sum dia cerita.. dan dia cute wow!! 


Fatin Liyana



Gadis comel yang sudah 2 tahun berblogging kini boleh berbangga dengan blog yang beliau miliki.. artikel yang sering beliau ketengahkan tentang life beliau time pengajian di Indonesia..

Ailyl Rozanna

 
Bermuke korean yang sudah cukup membuatkan orang mesti pergi page dia tiap hari.. tanpa paksaan.. peminat kucing ini sgt bagus dalam penyusunan ayat sempoi!!

Amar Amirah Radzi

seorang lagi bakal doktor yang hebat dalam berbelog.. aku pon tak taw kenapa name belog dia cap ayam.. dia peminat ayam..?? yang pasti bukan ibu ayam.. cerita beliau semua best.. kadang2 siap boleh ulang2 lagi baca.. dah macam tgk citer P.Ramlee kaw!!

demikian lah rupa dan keputusan yang telah termaktub dalam perlembagaan istana kenshiro untuk dikasi taw sama engkau orang.. diharap mereka-mereka yang lain tidak bekecil hati.. atau pun memakan hatinya sendiri sebab anda juga cukup berjaya dengan apa yang anda perolehi hari ini..

buat lelaki.. 5 blog lelaki wajib baca akan menyusul bila-bila masa saja.. ape kata korang gie solat jumaat dulu.. hahaa..
 

6 comments:

Rosie Posie said...

eleh dot...awek cun je ko baca..ada la tu ayam di ebalik bulu ayam tu =))

miss lolly a.k.a luvfareda said...

festime baru buke whateverlife :)

kenshiro said...

hahaha.. awek tak cun pon baca la kalo best.. choi!! haha..

kenshiro said...

hehe miss tu doktor memang cun habis!!

Izzat Aziz said...

smua yang cun-cun je ni..haha

kenshiro said...

hahaha taw tak per.. masih ramai lagi diluar sana.. belum tunjuk belang l;agi...