Nuffnang Ads

Thursday, December 2, 2010

nilai "Facebook" yang membuatkan korang kentut bedarah!!!




Agak-agak korang.. korang taw tak nilai Facebook kepunyaan si Mark Zuckerberg tu bape hengget..??

tengok!!!

RM 158.1 Billion!!!

@
RM 158.100.000.000.00



Korang tengoklah berapa punya banyak kosong tu.. haih!! 

Bill Gates sampai kedut2 pipi dia wujudkan Microsoft baru leh kumpul RM 200 Billion.. si Mark Zuckerberg nie sambut besday 3 kali jerk dah boleh dapat duit sebanyak tu.. 

 * 12 pallet nie baru RM 3 Billion.. cuba korang bayangkan RM 158.1 Billion!!!


So.. Blog korang plak bape hengget..??


2 comments:

hans said...

jom rompak mamat nih nak?
hehehehe
kaya kut dia

P/S : Review Filem Ngangkung & Berapa Kutipan Filem 2 Alam? RM39.9 Juta Kah?

kenshiro said...

walau pun dia kaya gila babeng.. tapi dia punya style macam budak sekolah yg mak bapak kasi duit poket jerk hahaa..