Nuffnang Ads

Thursday, December 2, 2010

Kalau dah namanya pencuri...



Zaman skang nie pencuri dah tak main der rembat barang kemas.. ragut beg tangan pempuan.. pecah masuk kedai semua tu dah.. mereka dah tukar operandis!!.. betul kew aku eja tu.. lebih kurang ah..

kalau dulu pencuri memang digeruni dengan tabiat bawak parang .. tetak orang.. muke samseng.. dahi belah tepi semua tu.. yang terbaru pencuri dah kembali menjadi zombi.. bukan curi otak.. tapi susu getah!!


Dua penoreh, Abdul Rahman Mohd. Jusoh (kanan) dan rakannya, Mohd. Diah Mohd. Yunus menunjukkan mangkuk getah yang kosong akibat kegiatan mencuri getah beku yang kini semakin berleluasa di Kampung Tambak Bugis, Bukit Lintang, Melaka, 2 Dis. - Utusan


 Tak kesian kew kat pakcik2 nie.. tengok muke pakcik belah kanan tu.. dah macam serigala jadian dah tu.. tu kalo dia taw sape yg rembat susu getah dia tu mau dia geget punggung pencuri tu sampai nampak urat kentut..!!

* Janganlah mencuri hak @ harta orang lain.. kalau nak mintak!!!

 

4 comments:

hans said...

dah nama nak mencuri
xada dia kesiannya
hahahaha

P/S : Review Filem Ngangkung & Berapa Kutipan Filem 2 Alam? RM39.9 Juta Kah?

Guntz said...

modus operandi la... hahaha XD
tak tahan siot gigit punggung sampai nampak orat kentot... hahaha

kenshiro said...

uis mana ko taw dia dah lama tak mencuri nie.. hahaha...

kenshiro said...

hanya pakcik tu jerk boleh geget punggung org sampai nampak urat kentut hehe...