Nuffnang Ads


Thursday, December 30, 2010

Nur Fathia yang buat aku nak tengok "Hani"



Assalamulaikum.. hola all.. hari nie aku nak cerita pasal lain sedikit.. bukan pasal bola.. bukan pasal khairul fahmi atau pasal awek beliau.. tapi pasal awek yang belakon drama "Hani" yang sedang ke udara di TV3.. 




Pemilik nama Nur Fathia Abd Latif.. anak mami kelahiran Ayer Itam, Pulau Pinang ini telah muda mendapat tempat dikalangan pengarah-pengarah drama hebat negara.. punya pakej yang lengkap untuk menendang pelakon-pelakon lain yang sudah lama bertapak di dalam industri perfileman tanah air... oh boleh gitu..?? boleh!! 



Penglibatan minah ini dalam dunia seni aku tengok sejak dia jadi pelakon tambahan drama super best " Nur Kasih" lagi.. ia ibarat cinta pandang pertama.. sekali tengok.. mesti nak tengok lagi!! munkin sebab beliau nie banyak sangat darah campur kot tu yang jadi tak keruan bile menengoknya.. beketurunan arab campur bugis campur melayu penang plak.. memang hasilnya terbaik la kot!!



Di usia 23 tahun.. masih terlalu muda untuk dia pergi jauh.. dan masih jauh perjalanan.. pemilik sarjana undang-undang, uitm ini punya cita-cita menjadi primadona.. wah!! kelas kau..!! apa pun dah beberapa episode aku tengok citer "Hani" aku dah leh suka akan jalan ceritanya.. memang tak salah lah watak budak SPM yang si Fathia nie bawak.. okay.. go luck girl!! 






No comments: