Nuffnang Ads

Friday, January 28, 2011

Al-kisah cinta hari ini...

 http://keturahweathers.theworldrace.org/blogphotos/theworldrace/keturahweathers/love2.jpg

Ini lah kisah cinta terhebat abad ini..
bukan nak bohong atau nak tipu..
inilah realiti yang harus ditempohi..

Bila cinta itu bersemi..
kentut pun bau wangi...
Bila cinta itu mati...
bau ketiak pun jadi isu...

Bila cinta itu mekar..
jerawat batu pun nampak sweet..
Bila cinta itu layu..
jerawat yang tumbuh..kau kena maki...

Bila cinta itu suci..
kau tomboi pun nampak ayu...
Bila cinta itu rosak..
pakai tudung pun nampak macam hantu...

Bila cinta itu putih..
kau nak ape saja.. petik jari...
Bila cinta itu penuh warna warni..
kau nak ape..?? belilah sendiri...

Bila cinta dan sayang itu ada...
peluk kuat-kuat pun tak ape..
Bila cinta ada racun...
nak pegang tangan pun kena bekira...

Bila cinta itu berbunga..
sms.. bergayut 2,3 hari pon tak ape...
Bila cinta itu luruh..
nak balas sms pun kena check kredit...

Bila cinta hari ini.. 
belum tahu akan esok...
Bila cinta hari esok..
belum tentu kekal abadi...

3 comments:

Nur Syazwanniey, 20 said...

sebab tu aku tak percaya pada cinta.

kenshiro said...

hehe baik percaya pada allah.. lagi dapat pahala.. :D

rozaini said...

ye ke shiro? rukun iman ade bape?
:cabut: