Nuffnang Ads


Monday, January 3, 2011

Avril Lavigne tak jadi mati.. khabar angin musim sejuk..


Kecoh satu dunia pasal penyanyi kelahiran kanada mati akibat kemalangan.. oh!! aku pun turut sama la percaya sebab tak taw punca kan.. dok dengar cerita jerk.. hambek kau.. kalau dia mati munkin aku turut bersedih sebab aku minat minah nie sejak dia mula-mula kuar album pertama dia lagi.. dari zaman anak dara sampai lah zaman kawin-kawin..

* aku sedap2 main ombak ko kata aku mati..

Dah tak der keje agak nyer penduduk bumi nie dok asyik nak kuar berita best jerk sampai berita pasal mati pun boleh dibuat main-main.."Global Associated News" portal berita yang kuarkan kenyataan pasal kematian Avril.. dan sesungguhnya website berkenaan memang sudah dikenali dengan laman cerita khabar angin tak boleh blah nya.. menurut kisahnya Avril mati akibat kemalangan ribut salji.. jom gelak!!

 


Apa pun si pakwe beliau telah memperbetulkan cerita yang sebenarnya.. tak der pon kemalangan.. sebenarnya dia yang kemalangan tapi bukan pasal bawak kereta time snow tapi kemalangan dikala sedang asyik meluncur ombak sepoi-sepoi bahasa kat hawai.. haa siap post gambar lengan dia luka dek papan luncur lagi kat twitter.. mamat tu siap mengeluh lagi tak dapat main golf n meluncur lagi hujung minggu nie.. lain kali kalo nak kuar berita kena skali ngan gambar.. baru aku percaya.. ok..!! 


No comments: