Nuffnang Ads

Wednesday, January 12, 2011

Fasha kecewa pakai bikini.. dia bunuh diri pakai coli...

Hari nie kalo tengok surat khabar mesti ada dua kisah panas pakaian wanita coli dan bikini.. kisah bikini tu dari minggu lepas lagi macam pisang goreng panas.. tapi kisah coli nie baru hari nie keluar.. kisah seorang pemuda didapati terjatuh @ terjun @ ditolak @ saje-saje terjun memakai coli dari tingkat 12 kondominium sentul utama, taman dato senu, sentul.

 

Menurut kisah pemuda ini cuba memasuki sebuah unit rumah di kondo berkenaan melalui balkoni rumah.. tapi dipercayai terjatuh bila aksi superman mereka disedari tuan rumah dan tidak tahu plak cara dia terbang macam mana.. kawan dia sempat larikan diri.. munkin kawan dia kluang man mana kita taw kan..

http://www.kosmo.com.my/kosmo/pix/2009/1011/Kosmo/Kesihatan/ke_01.1.jpg

Siasatan polis terhadap superman bercoli ini mendapati dia memiliki beberapa pasang kunci pendua beberapa unit rumah di kondo berkenaan.. tasbih.. dan beberapa buah hanset!! nak kata bomoh.. tak kan pakai coli..?? nak kata pencuri tak kan bawah tasbih.. pelik betul manusia skang nie.. macam-macam hal.. tapi aku percayala hajat si mati dalam keadaan popular terlaksana.. kuar peper kot!! mati pakai coli..

http://2.bp.blogspot.com/_cT4TZs_YGOc/TFzPlDCj3sI/AAAAAAAAFqM/hXepOF5odow/s1600/tocang+Fasha+Sandha.jpg

Buat Fasha Sanda yang dengar kata kecewa sebab pakwe pergi bercuti menyambut besday anak beliau kat Jepun.. udah2 lew merajuk.. tak cantek pun muke merajuk tu.. kalo tengok kosmo hari nie punya muke depan dah macam majalah playboy pun ada.. tapi modelnya mak lampir..

http://limauais.com/wp-content/uploads/2010/10/diana-danielle-bikini.jpg
* eh diana daneleleh pun pakai bikini lah!!

Buat kawan-kawan Fasha yang gatai tangan tu sila la buat sesuatu.. bukan menjatuhkan seseorang dengan cara bergini.. banyak cara lain boleh buat seperti mencukur bulu kaki dan memasak untuk orang tersayang.. tak payahlah kita menjatuhkan orang lain dengan cara yang tidak diredahi oleh Allah S.W.T...


8 comments:

Amiey White said...

back up nmpk haha btw bukan salah kawan dia jugak -

who know , da jadi public figure .
btw she muslim nasib badan :D

kenshiro said...

hahaha.. bukan back up.. cuma pilih kasih hahaha...

Fatto Fatt. said...

Astaga, Tuhan je lah yang tau.

fara feroza said...

cara baru tangani stress...hehe...:)

kenshiro said...

fatto skang nie bukan tuhan jerk tahu.. satu Malaysia taw dah hehehe..

kenshiro said...

cara tangani stress nak dan popular cepat hahaha...

armouris said...

lagi info tentang coli di SIHAT SELALU - Coli Rosakkan Payu Dara

Hidayah said...

salam, gambar begini tidak perlu ditayang di blog,berdosa kita mengaibkan orang,berdosa juga mata-mata yang melihat gambar. sekadar menasihati.