Nuffnang Ads

Wednesday, January 19, 2011

Merokok membahayakan kesihatan.. kata kau!!!

http://effectsofsmokingpictures.com/images/effects_of_smoking_pictures_6.JPG

Dengar sini perokok-perokok seluruh alam.. dengan ini saya ingin menyakinkan diri saya dan anda semua bahawa merokok tidak lah membahayakan kesihatan.. tetapi membahayakan orang yang tidak hisap rokok... kata aku!! 

http://www.quit-smoking-aid.net/images/cigarette.gif

Carta lembut hati ini akan ku tujukan pada semua manusia yang merokok dan tidak merokok..

http://estergoldberg.typepad.com/.a/6a0105349ca980970c011570b5aa48970b-800wi

Kata Kau!!

- Rokok punca penyakit jantung..!!

- Ada 6 ribu jenis racun dalam rokok.. racun monyet.. racun tikus.. racun pokok.. dan lain2..

- Merokok ibarat membakar duit...

- Merokok juga penyebab keguguran janin.. tak tengok kew kat kotak rokok tu..???

- Bau mulut dan badan perokok saling tak tumpah cam bau bangla..

- Hisap rokok tak macho..?? Pempuan hisap rokok nampak tak sopan..!!

http://www.mediccast.com/blog/wp-content/uploads/2006/11/smoking.jpg


Kata Aku!!!

- Rokok munkin boleh menyebabkan penyakit jantung.. tapi hari-hari ada jerk berita pasal orang mati kena tikam dan kencing manis. tak der plak keluar berita pasal orang mati isap rokok..!

- Rokok ibarat membakar duit.. RM 10 sehari hangus begitu sahaja.. apa la sangat dari yang buang duit beli alat make up beratus2 sebulan... semata-mata nak cantikkan diri padahal tak der la cantek mana gak..

- Keguguran janin juga boleh belaku pada mereka yang tidak merokok tapi saja nak gugurkan kandungan.. siap pergi jumpa doktor lagi.. lagi hebat kalau tak dapat nak gugur siap buang bayi tu lagi..

- Penghisap rokok memang tak macho.. apa la sangat kalo muke macho tapi banyak masalah..!! hahaha...

- Mulut berbau sebab rokok tak per.. jangan mulut wangi tapi hati busuk macam longkang....

- Racun memang banyak dalam rokok.. tapi ada orang hisap rokok 50 tahun tak mati-mati gak.. yang terjun bangunan tinggi2 tu tak payah tunggu 50 tahun.. 5 saat jerk meninggal!!

http://1.bp.blogspot.com/_FPYsgVNfERk/TMxeOyrUP-I/AAAAAAAAAoo/X0w0o0pYOG0/s1600/bunuh+diri.jpg

Hahaha.. ini bukan nak bela si perokok atau pun menindakan apa yang buruk pasal merokok tapi hanya sekadar luahan rasa seorang perokok kepada yang tidak merokok.. taching lagi.. huhuhu...

http://s4.hubimg.com/u/3610487_f520.jpg


3 comments:

sawn said...

Hahahaha.. aku baru berkira-kira nak guna rokok elektrik... tapi takat kira-kira la.

kenshiro said...

hahaha.. nanti mati bukan pasal isap rokok.. tapi pasal kena karennn...!!!

Chuck Revenge said...

hahaha. aku suka picture yang last tu.