Nuffnang Ads


Thursday, January 20, 2011

Wakenabeb.. 6 kilo dosa hari nie aku dapat..

http://www.azwananuar.com/wp-content/images/khabar%20angin.jpg

Kurang beberapa minggu lalu aku pernah terkejut beruk akibat diberitahu akan penyanyi avril Lavigne meninggal dunia akibat kemalangan dengan sepantas nyamuknya aku kasi taw semua orang yang si penyanyi sudah meninggal dunia akibat kemalangan.. selang beberapa jam.. si pakwe kepada avril kasi taw yang minah tu ok2 jerk kat twitter.. 

http://www.melaka.gov.my/userfiles/image/hidhir.jpg
Datuk Mohamad Hidhir Abu Hassan

Hari nie aku kena lagi.. berita disebalik kematian ADUN Merlimau Datuk Mohamad Hidhir Abu Hassan telah meninggal dunia tersebar dengan cepat selepas Pengerusi Suruhanjaya Pilihanraya mengistiharkan bahawa kerusi ADUN itu kosong akibat kematianya. Utusan Malaysia jugak ada menyiarkan pasal kematian Adun itu.. beberapa Blog Politik terkenal jugak dilihat dengan pantas mengupdate akan status kematian Datuk Mohamad..

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEipvad-m3dqUxUAckRFE-gIkU03pzA0ClJxNT2nTF848jhhOdHrhSzYFPrjbgkYBDQy-kmjWdiEkzp40r9NDarIq4lHSuFVhr_78nGdib0OWWun1F4Xd33eXynDXngKZlGJ7BA3xfGl/s1600/shout.jpg

Kenapa perkara sebegini boleh belaku..?? adakah disebabkan mahukan berita yang terkini dan sensasi sampai orang hidup lagi pun kau cakap dah mati..?? huh~! berapa kilo dosa free2 dapat hari nie aku pun tak taw.. 

Buat Keluarga Datuk Mohamad Hidhir saya memohon maaf diatas ketelanjuran saya di Facebook.. saya sudah menarik kembali akan status itu.. yang lain-lain tu cepat-cepat la mintak maaf macam aku.. jangan sampai aku syubet punggung korang satu2..



2 comments:

joegrimjow said...

berita hangat biasalah

kenshiro said...

itu la pasal.. hahaha.. pemberita tanpa gaji..