Nuffnang Ads


Wednesday, February 23, 2011

Al-kisah telur Lady Gaga

Lady Gaga at the Grammys

Grammy Award dah seminggu berlalu tapi kebanyakan Blog Gosip Hollywood masih panas memperkatakan kisah penyanyi pelik si Lady Gaga.. Lady Gaga semasa di Red Carpet datang dengan duduk didalam telur sambil diusung oleh sekumpulan lelaki.. jadi yang kelihatan di red carpet adalah telur Lady Gaga.. bukan Lady Gaga.. !



Banyak cerita pasal telur Lady Gaga dan teori mengenai sifat pelik penyanyi wanita yang pernah dikatakan sebagai seorang lelaki ini.. dari pada aksi pemujaan syaitan dalam klip video Alejandro sampailah ke persembahan di pentas Grammy hari tu membuatkan semua orang pening kepala dengan sikap pelik minah nie..



Ada yang mengatakan yang sebelum berlangsungnya anugerah Grammy.. Lady Gaga dah duduk dalam telur tu selama 3 hari 3 malam tanpa makan dan minum..!! gile kau.. ada jugak yang menganggap aksi persembahan di pentas anugerah itu dengan keluar dari telur seolah-olah menidakan akan asal usul kejadian manusia..!! 


Dan tidak kurang jugak yang menganggap kemunculan Lady Gaga dari telur tu seolah-olah kebangkitan syaitan keluar dari kepompong.. pelik aku!!


Diraba telur kew tu..??

2 comments:

Kimie Hashim said...

lady gaga ni bangang kau taktau ke?hehe..
tapi lagu dia gempak2 la bro,susah aku nak benci dia..just otak dia je bangang..

kenshiro said...

betul tu.. aku pun suke lagu dia nie.. hahaha...