Nuffnang Ads


Thursday, February 17, 2011

anwarhadi tu nak tiru smosh kew..??

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgS0nv3sB_-r9Dw9_pdL3pQKeE-phGwucH-QGhwKqeJZyM7NWNjC7wDDTZszRmWLe_HOTtvXsms4vMeDFfW1LAg52YEy8yYFeJ1UUCTwamJ-Cg-CdWkuexssc1RYh5YEuEEppEOnc26Xl8/s400/vlog.jpeg

Dari minggu lepas aku dok usha nama anwarhadi naik mencanak bak goreng cempedak.. perasaan ingin tahu buat aku berakhir di blog joegrimjow sebab dia buat artikel pasal Vlog.. agak ketinggalan zaman gak aku bila orang sibuk cerita pasal Vlog..baru hari nie aku bersungguh...

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiBdLOGtCVaQaWEiErLWtQUcjUYqX5e-EqyiJ7s4qJ64BkqJ_rAMIJWnDIggvK2x5DP_Gfgaq2-fHupHza6hyphenhypheniXTAvl4OS0B0Rc-_wiN3QOPNrgp4bji-Z-z2stXeq2ToqD8ZTm8xI4xJPJ/s400/anwar+hadi.jpg

Berbalik pada cerita anwarhadi.. nama yang kali pertama aku baca di blog cik epal pada mula bacaanya aku ingat kisah anwar ibrahim aku wat derk jerk lah.. tapi perasaan ingin tahu akhirnya terbongkar hari ini.. aku dah tengok dah vlog anwarhadi tu.. memang tak der ape yang menarik sangat pun dengan video budak tu.. tapi munkin kekeratifan budak itu menyampaikan dan merakam vlog amat sempoi dan boleh diterima oleh manusia hari ini..

http://images2.fanpop.com/images/photos/6500000/Anthony-smosh-6533635-500-376.jpg
Ayuh usha blog smosh  http://www.smosh.com/

Teringat lak aku kat si Smosh.. korang kenal tak sape Smosh nie..?? gie youtube taip name tu korang leh tgk video gila gaban mamat nie.. hampir semua video dia ditonton oleh berjuta orang.. sesungguhnya si Smosh antara pembikin Vlog yang paling fofuler di Youtube..

* 10 juta pageview.. huh!! kalo sekali tengok seposen.. sejuta..?? tak kaya..??

Apapun harus jugak mengucapkan pada anwarhadi yang berjaya mengalih pandangan orang lain terhadap vlog Smosh jerk.. asyik tengok cikgu shida mimik jerk boleh mandul dibuatnya.. semoga anak-anak malaysia dapat hasilkan sesuatu yang luar biasa kelak.. dont gelak2.. sebab Malaysia boleh.. owh dah start meraban... nite all..:D


* Bakal jadi Dr Rozmey..?? hang punya kedah memang tak leh tinggai ka..?? hahaha..


1 comment:

sawn said...

sebenarnya aku dah boring tengok cikgu shida.. hehehehehhe.

dia kene cari idea baru... hehehehe