Nuffnang Ads


Monday, April 25, 2011

dikala David Beckham melobi untuk hadir majlis perkahwinan diraja.. Mr. Bean pula dijemput.

http://www.flixya.com/files-photo/y/u/s/yusenze2032032.jpg

Tinggal kurang 5 hari lagi Majlis perkahwinan pewaris tahta ke 3 kerajaan Britian dilangsungkan rata-rata orang masih tertanya-tanya siapakh antara 3 ribu jemputan rasmi yang akan menghadiri majlis perkahwinan itu nanti di Gereja Westminster Abbey.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh4nVCYjz-owi8YOD_-Y8SoR2S9SKmRzCvH6w9_qCIP0YsI2V_yEo1gK0Jc35g9T5HUndqLPg3Tz_0hqixbScBS7hGHUdIqE9HHYZIHQeCj9E_z0GSh3v4b49pFqYRl_KvXjspQGsMbwewz/s1600/William77.jpg

Williams n Catherine Middleton

Ramai orang-orang ternama di dunia ingin hadiri majlis perkahwinan yang dianggap paling mahal pernah diadakan ini sehingga sanggup berbohong itu lah yang dilakukan oleh penyanyi lagenda Sir Elton John. tidak kurang juga sampai ada yang sanggup melobi sedaya upaya untuk dijemput ke majlis itu iatulah yang dilakukan oleh bintang bola sepak terkemuka dunia  David Beckham dan Isterinya.

http://bittenandbound.com/wp-content/uploads/2007/11/david-beckham-new-haircut-071.jpg

Beckham n Victoria

Diawal pengumuman jemputan tempoh hari Pihak Istana Buckingham menyatakan telah menghantar jemputan rasmi ke beberapa buah negara bagi menjemput ketua-ketua kerajaan hadir dimajlis itu sedia maklum Britian adalah sebuah negara yang punya bekas jajahan terbesar didunia termasuk Malaysia dan ada beberapa buah negara hingga sekarang masih mengaggap Ratu Elizabeth sebagai ketua negara mereka seperti Australia.
President Amerika Syarikat Barack Obama antara yang tidak dijemput pada majlis ini nanti, ini disebabkan jika President Amerika itu hadir keadaan akan bertambah sukar disebabkan kawalan keselamatan untuk President itu melibatkan beribu-ribu anggota tentera dan menyebabkan kesukaran majlis itu berlangsung.

 http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/10_01/rowan0810_228x316.jpg
 Mr Bean

Mr. Bean atau Rowan Atkinson antara nama yang disebut dijemput pada upacara perkahwinan yang bakal berlangsung di Gereja Westminster Abbey.



No comments: