Nuffnang Ads


Wednesday, April 6, 2011

Kate Middleton bakal Cinderella seterusnya...

Kate Middleton

Bulan nie tiada yang lebih hebat untuk diperkatkan selain daripada menunggu hari perkahwinan pewaris tahta kerajaan England , Putera Williams dan Kate Middleton. Hari 29 April merupakan hari yang bersejarah untuk melihat akan sebuah majlis perkahwinan yang terbesar pernah diadakan. hampir seluruh penduduk dan rakyat negara dibawah jajahan Inggeris sudah tidak sabar untuk melihat akan hari yang bersejarah ini.

1301448691233203095


Hubungan Williams dan Kate dihidu oleh media setelah Williams dikatakan melamar Kate ketika mereka berdua sedang bercuti di Kenya, dan pada ketika itu Putera Williams melamar Kate mengunakan cincin perkahwinan yang pernah dipakai oleh ibunya Puteri Diana.

pernikahan Putri Diana dan Pangeran Charles yang megah di tahun 1981 lalu (foto koleksi The Sun)

Punya paras wajah yang menawan dan kebijaksanaan Kate bukanlah datang dari keluarga bangsawan dan ternama.. tertariknya Williams pada Kate pada kesempurnaan beliau ini sekali gus memperlihatkan akan kesamaan beliau seperti ibu Williams Puteri Diana.

Majlis perkahwinan yang akan menjadi majlis perkahwinan termahal didunia disaksikan beratus juta secara langsung sambil dihadiri oleh jemputan kenamaan dari seluruh dunia, perarakan kedua pengantin dikatakan akan bermula disebuah geraja melalui sekitar Kota London dengan kereta kuda sudah cukup menampakan akan kisah dongeng Cinderella kembali menghantui pemikiran orang sekeliling.


http://picture-book.com/files/userimages/774u/cinderella.jpg


1 comment:

budakbandunglaici said...

tak sabar nak tengok weeding kate ngan price...