Nuffnang Ads


Friday, April 15, 2011

Maharaja Lawak Minggu penyingkiran.. Sepah dan Nabil terbaik!!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhR3-hUcOVsZCYrqmWhcYqlyLXdJ3oM3hcrTHtPbqBFPk8F1qLFr9rtfG-bvcfpCMi3iPLvaYGw_DOzQVzu3HstwQhCV3zppgZ08dhAoP2xruJajx47Wu_VoyiN5hjb8i9OtONMgyb1qlOP/s320/Maharaja+Lawak.jpg

Selamat tinggal buat Kumpulan R2 yang menjadi mangsa tersingkir pada minggu ke tiga Maharaja Lawak malam ini.. sekalung tahniah juga buat Jihan sebagai wanita satu-satunya akan beraksi sebagai peserta merebut RM 300 ribu sebagai Maharaja Lawak. Buat Amir.. i'm sorry.. aku rasa rakyat Malaysia tak perlukan lawak bodo anda sebagai bahan ketawa sehingga orang menjadi bodo untuk ketawa.


image


Malam muzikal yang sememangnya penuh dengan pelbagai cerita yang menjadi tempat dihati peserta.. isu hot bercouple menjadi hot topik kebanyakan peserta.. buat Nabil kau memang terbaek!! persembahan yang tak pernah dijangka kan dari seorang yang bertelinga capang!!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhY5M2jG979vqOoAszJJrafqLb1df6hzrhJGwKpRs0cbMHbzzFxUKEGQEdSIZ9aPdHp13e1PQMdT_ZI7R8VcIg7igZJoRsvg5qMcLpGzsF3yWET2lrUS5vjlI_h-c-AUeyDkyKCQIeS0C74/s320/jozan.jpg

Buat Sepah.. memang satu group yang kreatif dalam pembentukan persembahan.. gabungan yang sangat menarik untuk mencuri undi penonton.. sama juga untuk Johan.. korang berdua memang punya kelas yang tersendiri..!! Buat kumpulan Balas.. persembahan dengan makna tersirat korang kalau lama-lama bakal memakan diri nanti..

http://24.media.tumblr.com/tumblr_lj7q81L0Fh1qi47k6o1_500.jpg

Man satu-satunya pelawak Raja Lawak musim ke 5 yang aku anggap terbaik.. punya idea keras tapi kreatif yang boleh orang sakit perut.. agak terkejut gak bila orang sarawak duduk gombak nyanyi lagu Faizal Tahir versi Kelantan...!! superrbb!

http://beba-anas.com/blog/wp-content/uploads/2011/04/maharaja-lawak-astro-warna.jpg 

4 comments:

faraa halim said...

yess, nabil mmg terbaik

MizzTina said...

nabil superb!!!

Tinta Lana said...

Jum bca n komen entry bru lana ~ HUWARGHHH! AIR MANI BERDARAH?! Yg len pom, bace lu pahtu komen,pahtu folow lana! hahaha :)

Si kacang said...

tp sepah pnye lawak mmg bernanah btol la..hahhaa... lawak giler...