Nuffnang Ads

Tuesday, April 5, 2011

Video Sex Pemimpin Tersebar.. Ader Ku Kay Syah..???

 http://2.bp.blogspot.com/-Up5cCNs8O-o/TZmWhYaZlwI/AAAAAAAAKPE/b2L9UnnUzoE/s320/.anwar+ibrahim+sex+scandal3.jpg

Aksi lelaki bertuala yang dikatakan Datuk Seri Anwar Ibrahim melayan wanita china di Thailand sedang hangat dipertkatakan diseluruh negara ketika ini.. dikala hari penamaan calon untuk pilihanraya umum Sarawak tinggal kurang 24 jam saja lagi adakah ini satu modal permainan politik di Malaysia bagi menarik hati pengundi..??

Kenapa disaat-saat genting begini timbul isu-isu yang memualkan dan bolehkah kita sebagai rakyat menerima ini sebagai satu bahan jenaka atau hanya suatu permainan politik dini hari..?? jika benar orang didalam klip video itu Anwar Ibrahim apa kebaikan yang kita semua dapat..?? dalam hati aku munkin dapat tengok klip video sex free tanpa disekat.. itu dah tentu terbaik dari ladang.. tapi adakah kita juga lupa yang dosa yang datang tu senyap-senyap terus jadi banyak..??

Bersungguh jugak semua media arus perdana menayangkan klip video secara langsung di Tv tanpa ada rasa bersalah.. munkin sebab orang yang dalam klip video tu ketua pembangkang jadi amatlah sesuai untuk ditunjuk kepada rakyat.. senang sungguh untuk menjatuhkan maruah seseorang yang bermain di area politik.. 

Teringat jugak kisah exco kerajaan negeri selangor Elizabeth Wong yang mana gambar aksi tidur bogel beliau ditayang ke seluruh negara dengan harapan beliau digugurkan dari barisan pentadbiran kerajaan negeri.. tetapi yang yang berlaku sebaliknya.. beliau masih kekal dengan jawatan beliau dan menjalankan kehidupan beliau sebagai pemimpin dan exco seperti biasa kini.

http://3.bp.blogspot.com/_6KEX-9v9rO8/TB-6Q9XucBI/AAAAAAAAFG0/tEjpoNQ27WY/s400/eli.jpg

Bergitu juga yang terjadi pada bekas Menteri Kesihatan yang kini menjawat jawatan sebagai President MCA.. jika dulu klip video sex beliau mencanak tersebar di Johor.. akhirnya kini beliau masih lagi diterima oleh barisan ahli MCA tanpa memikirkan apa yang beliau pernah lakukan. 

http://3.bp.blogspot.com/--9Vr6A3WdDM/TYrQeje0KZI/AAAAAAAABfc/42KJkS7cSsk/s400/chua.jpg

Bagi orang politik ini munkin sesuatu permainan yang sangat bagus untuk menilai yang mana bagus dan yang mana buruk.. tapi bagi rakyat yang tidak dalam kancah politik dan pelajar yang baru berusaha meniti jalan hidup adakah kita juga terkena tempias dek apa yang berlaku..?? munkin situasi bergini boleh menjahanamkan negara tapi jika tiada yang ikut munkin tiada masalah yang timbul..


Adakah perlu kita kisah tentang hal ini..?? 



3 comments:

Kuning Lemon said...

shiro.. ko kesah x?? kalo ko kesah.. aku pun kesah lah.. hahah.. btw.. aku rase kan.. video tu kan.. bto... NO kumen.. hahaha

kenshiro said...

hehehe.. betul atau salah kita tak dapat ape2... tengok dan lihat saja...

rozaini said...

macam ku kenal mamat dlm video tu tapi di mana ya? :cabut: