Nuffnang Ads

Monday, April 4, 2011

Logo misteri yang jadi tanda tanya...

lambang misteri

Dalam diam tak diam.. sedar tak sedar... perasan tak korang yang kita sedang mengalami serangan dek logo 6 kepala kambing diseluruh negara ketika ini.. tak kira di TV, surat khabar, surat rasmi, lampu isyarat dan terbaru yang aku temui di tong sampah!!


Gambar diatas aku ambil di jalan menuju ke stesen LRT Masjid Jamek.. kalau korang teringin nak tengok boleh lah pergi tengok kat tepi OCBC Bank kat Masjid India tu.. 



KLCC jugak diserang dimalam Earth Hour

 
Aksi dipadang bola jugak tidak kurang hebatnya


Dalam surat khabar pun boleh tengok..

 

Permandangan disalah sebuah sawah padi di Kedah...




Kalau nak tahu apa kejadahnya semua ini..??? haaaa.. Tunggu...!!!!

No comments: