Nuffnang Ads


Sunday, May 15, 2011

Bersuka ria di Bukit Bintang


Hari minggu yang paling best untuk belia macam aku hahah.. dikala 15 Mei jatuhnya Hari Belia Kebangsaan hampir sepenuh hari dihabiskan di sekitar Bukit Bintang dimana lokasi pelancaran Hari Belia Kebangsaan berlangsung.

http://www.pakium.com/wp-content/uploads/2011/05/the-fast-and-the-furious5.jpg

Kesungguhan untuk melepaskan tekanan kerja dan bagai-bagai lagi dimulakan dengan acara melantak dan shopping di Time Square. biar pun malam sebelumnya sudah ku mendaki Lavel 10 untuk tayangan MAX 2D Fast 5 yang sungguh best gilerr!!!


Terasa bosan sudah berjalan di Time Square aktiviti diteruskan dengan Sungai Wang menjadi mangsa.. sebelum bermulanya aktiviti Hari Belia.. Sungai Wang juga tidak menghampakan.. dikala sedang asyik memandang gelagat org ramai keadaan diluar hujan lebat!! dalam hati bertanya bestnya kalau dapat tido dirumah nie.


Tapi aku sudah punya tabiat yang terbaru.. Karaoke!! sumpah baru ku tahu dengan melalak dapat buang segala tension yang ada.. dengan bangganya juga aku telah menjadi ahli Redbox.. setelah dipujuk rayu oleh amoi kaunter.. aku join!! next time boleh la melalak dengan diskaun 20% wehuu...


Setelah bosan didalam.. keluar pula melihat apa yang terjadi.. okeh!! karnival belia pun bermula.. walaupun ianya tidak semeriah yang dijangka tapi agak best bila ia dilakukan di Jalan Bukit Bintang.. bermula dengan Mini Konsert dan tapak expo badan kerajaan yang khas untuk remaja..!! apa pun ini hanya permulaan untuk menghimpunkan 1 juta belia di Putrajaya 2 minggu lagi.. hehee.. Marathon Belia Standard Charted .. adakah aku sertai..?? hahaha.. tunggu...!!



Ops!! lu bukan Belia okeh..

 
Tak tahu aku motif moto atas drum nie..


Street Dance by Wakaka Crew!!

 
Alam sedang mengajar anak buahnya...

Alam wakaka crew ambil alih..


No comments: