Nuffnang Ads

Monday, May 23, 2011

CERITA KREATIF AKU BERSAMA BEN ASHAARI


Korang tengok gambar bawah ini.. sepi tanpa suara.. kelihatan pantas tanpa bunyi..

 
Sekarang aku bawakan korang masuk ke alam halimunan yang memang korang tak pernah bayangkan bila sekumpulan blogger tegar berada didalam satu gambar..!! ini sebuah drama sebabak yang munkin korang tak akan bayangkan bila ia menjadi kenyataan.. 
 
 
korang perbesarkan gambar tu kalau memang tak boleh nak baca... sebab ini satu-satunya didunia drama 3D dibumi..
Lihatla apa yang mereka katakan.. semuanya ada motif tersendiri.. kalau tak caye pergi jerk blog diorang satu-satu.. hehehe...
 
 
 

 



* Cerita ini tiada kena mengena dengan korang atau nama-nama pelakon diatas adalah khayalan semata-mata jika ianya benar itu hanya sekadar kebetulan.


3 comments:

Cik Cempaka said...

hAIII

Datang baca entry kamo

salam perkenalan :)

kenshiro said...

hehe TQ Cik Cempaka...

Lulu caldina said...

wah kreatifnya.. kredit buat awak... :)