Nuffnang Ads


Tuesday, May 3, 2011

Jenazah Osama bersemadi dilaut.. petanda Osama masih hidup..??




Dikala seluruh rakyat Amerika masih merayakan kematian Osama Ben Laden.. umat islam dikejutkan dengan jenazah Osama yang dihumban dilaut oleh pihak tentera Amerika. banyak persoalan timbul disebalik cerita yang Amerika ingin sampaikan.

Apa benar mayat Osama dihumban ke laut..?? Amerika ambil masa 10 tahun memburu beliau tak akan dalam masa 24 jam sahaja jenazah dihumban ke laut..?? bagaimana dengan ujian DNA yang disahkan Osama Ben Laden itu..?? adakah ujian DNA dilakukan diatas kapal induk..?? 

Adakah ini satu lagi konpirasi pemerintahan Amerika Syarikat untuk menutup malu mereka sendiri.. atau ini sebahagian dari rancangan Barack Obama untuk menghadapi penggal kedua pemilihan President tahun depan dikala beliau pada mula menaiki tahta kerusi President dengan berazam untuk mencari Osama sampai jumpa.

Keadaan nampak terdesak buat Amerika yang kini berada dalam kemerosotan ekonomi dan memerlukan perhatian dunia untuk memberi pelaburan kepada mereka. persoalan mengenai gambar yang dikeluarkan oleh pihak tentera Amerika keadaan Osama yang parah ditembak di muka juga menjadi banyak tanda tanya..

Apa Osama masih hidup..?? hanya Allah yang tahu..

 
Berikut adalah gambar yang dipercayai ketika pasukan komando amerika menyerang tempat persembunyian Osama dan Obama dan barisan tertinggi menontonya secara live!! ibarat menonton konsert akademi fantasia..!!!

Jika benar ia sudah meninggal dan jenazah beliau dihumban ke laut adalah sesuatu perbuatan paling terhina buat umat islam dibumi ini.. kenapa diperlakukan sebegitu.. dimana keadilan yang cuba ditegakkan oleh Amerika..?? 

Cukup malu juga bila Arab Saudi tidak menerima jenazah rakyat negara sendiri.. apa itu munkin menjadi satu tiket untuk mendapatkan sokongan Amerika pada masa akan datang.. persetankan maruah umah islam sebagai penjaga dua kota suci umat islam jika bergitu.


2 comments:

Alan Rizque said...

Sayang betul..Arab Saudi kaya tetapi dayus..

kenshiro said...

tu la pasal...