Nuffnang Ads


Friday, May 27, 2011

Kemuncak Maharajalawak : Jambu terbaik!!!


Minggu penyinkiran berakhir hari ini dengan Kumpulan Balas menjadi peserta terakhir terkeluar dari gelanggang maharajalawak untuk beraksi di pentas final 26 Jun nanti. jadi hari ini secara rasminya Jozan, R2, Sepah, Nabil dan Jambu akan beraksi dalam pentas final.

Bagi menghargai peminat di luar dari Lembah Klang.. Gelanggang final akan bermula dengan Mahrajalawak Tour yang akan bermula di Pulau Pinang minggu depan diikuti dengan Kuantan dan Johor sebelum kemuncak Maharajalawak di Kuala Lumpur. 

Bercakap pasal gelanggang minggu ini.. dengan tema artis jemputan.. JAMBU dan AChong telah memberikan persembahan yang terbaik dari kalangan semua peserta.. komedi yang jarang dilihat dipentas ternyata membuka mata para juri untuk menepuk meja!! go Jambu!!

Tidak kurang hebat juga untuk Kumpulan Sepah n R2 yang telah memberikan satu komedi yang membuatkan semua penonton ketawa tanpa henti.. dan buat Kumpulan Balas sekaluh tahniah buat korang kerana sampai di peringkat separuh akhir.. semoga diluar nanti akan muncul fenomena Makcik Karipap tu dimana-mana.. 

No comments: