Nuffnang Ads


Friday, June 10, 2011

Habis "Imam Muda" tiba "Ustazah Pilihan" - Realiti baru buah tangan Astro

http://www.bharian.com.my/articles/Kuasawanita_/pix_gal0

Tak habis konsep agak nyer sampai tak taw nak buat rancangan apa yang boleh mendatangkan keuntungan Astro dengan bangganya telah mewujudkan program realiti terbaru untuk mencari Ustazah Pilihan..!! Program yang telah dilancarkan oleh Menteri di Jabatan Perdana Menteri ini akan mula menjelajah ke seluruh negara bagi memilih peserta untuk musim yang pertama.

Jika ada Imam kini ada Ustazah.. lepas tu ada pula Cari Menantu.. pergh lingkap hidup kita sebagai manusia di kaca Tv.. apa ianya melalaikan atau sebagai satu wadah pembelajaran kepada kita yang tidak mengerti apa-apa..?? 

http://farm6.static.flickr.com/5022/5788258155_c1d57f72ca.jpg

Bagi pihak yang menwujudkan nya sudah tentu keuntungan yang dicari.. mana ader orang buat program suka-suka kan..?? pada kita yang menonton adakah kita akan mengambil apa yang kita lihat setiap hari..? atau kita masih  menyokong calon atau peserta pilihan dikala rancangan itu keudara sahaja..?? kemana hala tuju Juara Imam Muda musim pertama..? 

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgBA0iS88rf7srPPdfHHOtkPO6fFrH19iNEunVdx2ZbW1aC7LOmXEh-4iT04n8DeoMCm2IY2WJnoFG3zIxcZkYyogRe2Z8za3Rzgq2RneGnMYY-GEI8VjOW8z2dK0Ou7W8pmVM148mFVrM/s200/sitinorbahyah.jpg

Calon Pengetua "Ustazah Pilihan" ..?? hehe haih ade pengetua gak kew..

Semoga Ustazah Pilihan buah tangan Astro terbaru ini mendapat sambutan.. aku harap ianya tidak lah di Fantasiakan seperti Akademi Fantasia semoga program yang diwujudkan ini akan memberi manfaat kepada penonton. dengan ada nya program-program baru sebegini tidak la orang bising bil astro naik harga tapi rancangan ulang2.. hehehe...


No comments: