Nuffnang Ads


Friday, June 10, 2011

Maharajalawak Tour at Kuantan - Sepah & Jozan Terbaik

Minggu ke dua gelanggang maharajalawak tour singgah di dewan jubli sultan haji ahmad shah, kuantan selepas Penang, ternyata peminat Maharajalawak di Kuantan lebih teruja menantikan kedatangan finalis Maharajalawak kali ini.

Buat minggu ke dua sebelum kemuncak final Maharajalawak tiada penyinkiran dapat dilihat.. adakah Tour terakhir di Stadium Tertutup Majlis Bandaraya Johor Bharu minggu depan akan menyaksikan ada peserta finalis ini tersingkir..?? jeng.. jeng.. jeng..

Persembahan untuk minggu ini ternyata memihak kepada Kumpulan Sepah dan Jozan..!!



Sepah

Memang diorang bertiga punya idea yang sangat kreatif.. walaupun masa 3 minit yang diberi pada minggu ini ternyata digunakan sepenuhnya oleh Kumpulan Sepah  untuk menghiburkan penonton di Kuantan.! setiap minggu persembahan antara yang dinanti-nantikan oleh peminat Maharajalawak!


 

Jozan

Setelah persembahan di Pulau Pinang yang dikatakan hambar.. Persembahan di Kuantan telah menaikan kembali semangat peminat Jozan untuk terus memberi sokongan kepada diorang.. ternyata seluruh dewan tak henti ketawa dek persembahan diorang.

R2

Kalau ada penyinkiran sudah tentu R2 akan menjadi mangsa malam ini.. apa pun persembahan mereka boleh dianggap terbaik juga malam ini.. jalan cerita dengan susuan cerita yang menarik..!!


Nabil 

Kalau diikutkan tahap lemau Nabil minggu lepas.. minggu ini lebih baik.. kekurang idea untuk membuat persembahan membuatkan beliau mendapatkan sokongan dari Abg Khalid Mamat untuk mengembalikan semangat beliau.. apa pun persembahan beliau untuk minggu ini nampak menarik.. tapi berat untuk diterima..

 

Jambu

Kumpulan yang dianggap sebagai pencabar kepada Sepah dan Jozan.. persembahan yang tidak lari dengan aksi Jambu berhati Legend.. apa pun kalau nak diikutkan persembahan minggu lepas dan minggu ini.. rasanya minggu lepas punya persembahan lebih terbaik!!
Korang tak tengok lagi..?? nak!!


Kumpulan R2




Kumpulan Jambu




Kumpulan Sepah




Nabil


Jozan






No comments: