Nuffnang Ads

Monday, August 8, 2011

Bazar Ramadhan Stadium Shah Alam.. Legasi Oshin di Bazar...



Ini merupakan segmen Bazar Ramadhan tertangguh name nyer.. hehehe.. Bazar Stadium Shah Alam.. merupakan Bazar Ramadhan terbesar dan teramai sekali orang berpuasa mencari juadah berbuka di Shah Alam. sampai ada yang dari Gombak.. Cheras dan Kampung-kampung pedalaman akan singgah ke sini jika berada di Shah Alam.


 


Lokasinya terletak di Tempat Letak Kereta Stadium Melawati atau lebih senang tapak pasar tani dan minggu di Stadium Shah Alam. apa yang korang boleh jumpa kat sini..?? korang jangan terkejut plak jika akan temui satu nama pada pelbagai gerai.. iaitu "oshin"

Oshin Nasi Lemak.. Oshin Jus Mangga.. Oshin Karipap Panas.. antara franchise yang terbanyak sekali dikalangan 300 peniaga yang berada disini. korang sebut jerk nak makan apa.. sini semua ada..




Aneka Cendol.. Kalo ditenggokkan bila display kat atas meja tu memang korang nak buka pose time tu gak la..



 Oshin Karipap Panas.. Legasi Pertama Family Oshin..



 Karipap yang nampak huduh.. tapi boleh tahan sedap..




Goreng dihadapan korang lagi..





Murtabak Meggi..






Briani nie tinggal meja jerk aku tgk.. munkin kesedapanya sampai menjilat meja...





 


Oshin Nasi Lemak.. Legasi ke dua..



 


Kek Coklat nie merupakan makanan yang paling sedap aku beli.. sumpah gile babeng best!!!











Lemang pun ade.. walla...


2 comments:

Rosie Posie said...

part kek tu mmg mengiurkan la weh

kenshiro said...

tu la pasal.. dia selet coklat depan tu jugak.. mane tak menanges tengok hahaha.. tapi memang terbaek la kek coklat dia tu...