Nuffnang Ads

Sunday, August 7, 2011

Najwa Latif bakat seorang blogger dari Youtube..

http://4.bp.blogspot.com/_qEgqbGBoF2w/TTgXZIsxJhI/AAAAAAAAArE/VmyKxjN-bac/s320/najwa%2Blatif.jpg


Adakah korang mengenali Najwa Latif..?? munkin korang kurang hafal nama minah nie.. tapi bila dengar radio putar lagu "muka buku" pasti korang akan ingat akan nama Najwa Latif.. okeh!! sebab ape aku panggil dia minah..?? sebab dia baru berusia 16 tahun wok!! ingat dah sebaya aku tadi 18 tahun.. rupanya lagi muda hahaha...


 http://3.bp.blogspot.com/-s4HWXZmgi8E/TWTeGExb7NI/AAAAAAAACXs/oanFayUN1XU/s1600/najwa+latif.JPG


Kalo korang tengok blog dia tajuk besar-besar punya yang mengelarkan dirinya Gadis Youtube.. bertudung dan lincah dalam memetik gitar saling tak tumpah macam Yuna.. punya suara yang comel budak sekolah sudah pasti akan membuatkan orang sedap mendengar akan lagu yang dia dendangkan..


Pada korang yang masih sengal ubi tak taw.. Lagu dia nie menjadi Juara Carta Hot.fm minggu nie.. so.. kalau tak paham lagi.. layan jerk lah lagu "muka buku" nie..






Best tak..??


Dan dia nie gak ade bakal menulis lirik.. cam lagu dia nie..






Dan dia nie jugak boleh petik gitar dalam kete.. Man Kidal pun tak pernah main gitar dalam kete...






Selain tu.. dia pun laju gak menyanyi lagu english yang mana Siti Nurhaliza perlukan 15 tahun menyanyi untuk hasilkan album english pertamanya.. hehee...






Ok.. done! skang boleh la kalau nak mengorat dan layari Blog dia..


http://wanitavslelaki.com/wp-content/uploads/2011/04/5.jpg

http://najwalatifs.blogspot.com/

2 comments:

Rosie Posie said...

ye ke ko 18 tahun? bukan 28? =))

kenshiro said...

18 dowh.. wakakaka.. =))