Nuffnang Ads

Thursday, September 8, 2011

Hantu dalam Klip Video Malaysian Boy..!! Astro sila beri penjelasan..




Aku baru dapat tahu yang lagu Malaysian Boy yang melibatkan 

Altimet, DJ Fuzz, Ila Damiaa, Point Blanc, Rabbit Mac turut 

disertai oleh Hantu!! ini cerita seram bukan cerita mamat 


khalid okeh. 







Pada korang yang tak pernah tgk klip video nie boleh la 


tonton kat bawah nie.. hantu berkenaan kelihatan nak join 


menari dengan diorang pada saat 0.43.






Jika benar itu hantu.. sedarlah wahai kawan-kawanku


 sekalian.. hantu pun bangga nyanyi lagu Malaysian Boy tu..


 dan jika tidak benar silalah nyatakan apa kebender nyer tu 


sebelum Majalah Mustika kuarkan edisi Sept. diorg dengan




 cerita ini. hahaha...



Ini bukan cerita malam keliwon ini betul-betul..



4 comments:

Ailyl Rozanna said...

hahahhaha. hannntuuuu .. larrrriiii~~

rozaini said...

ko ke jadi hantu tu sofi?

kenshiro said...

aily takut hantu atau hantu takut pada aily..?? hahaha

kenshiro said...

aku kan baik mane leh jadi hantu...