Nuffnang Ads


Sunday, September 18, 2011

Setelah Filem 2 Alam kutip RM 40 Juta.. Kini Dr Rozmey pandu Ferrari F340..



Datuk Dr Rozmey Che Din nama yang tidak asing lagi bagi rakyat Malaysia sebagai taikun minuman kurus terbaik dari Kedah! bermula dari perniagan kecil-kecilan kini beliau bukan sahaja ada Wisma sendiri tetapi Komplek Perniagaan sendiri.

Tak salah sekiranya aku menganggap sebagai Rakyat Kedah paling kaya sekarang nie.. usaha beliau selama ini membuahkan hasil.. walaupun banyak rintangan dan caci maki dari seluruh rakyat negara ini beliau masih terus berdiri dan bertambah-tambah kaya.






Dari mengformulasikan minuman kurus sehinggalah menghasilkan filem.. Dr Rozmey boleh berbangga dengan apa yang beliau ada sekarang ini. Tahniah!!

Terbaru.. Ferrari F340 milik beliau pula menjadi perbualan.. bukan dia sorang sahaja kat Malaysia nie ade Ferrari.. tapi keriakan beliau untuk rakyat Malaysia sudah pasti akan menjadi buah mulut orang ramai.

Bercerita pasal F340.. dengan 6 kelajuan dan enjin 4.6 L V8 bukan calang-calang kereta boleh sumbat.. kuasa pecutan yang boleh mencecah 340km/j sudah pasti akan membuatkan orang melihatkan akan kesan bunyi dan daya tujahnya bila berada disebelah F340 nie.







F340 baru dianggarkan mencecah hampir RM 1.4 Juta siap cukai.. tapi kalo second hand RM 800 ribu dah boleh dapat.. haaaa layan!!!











No comments: