Nuffnang Ads


Saturday, September 17, 2011

Konsert Suara Kami 2011 : bukti belia masih cintakan negara





Tahniah buat Astro kerana telah melakukan sesuatu untuk mengerak para belia untuk hadir dan berkumpul di Stadium Merdeka.. iaitu tempat yang paling bersejarah buat negara kita. 

Jika 54 tahun dahulu Tunku Abdul Rahman berada di Stadium Merdeka bagi hari pengistiharaan kemerdekan negara tetapi semalam Datuk Seri Najib berada di Stadium merdeka bagi memberi sokongan kepada belia. ini membuktikan para belia tidak pernah disisihkan oleh kepimpinan negara.

Melihatkan daripada sambutan hari belia negara 2011 sehinggalah konsert suara kami berakhir.. membuktikan yang golongan belia sangat-sangat menjadi harapan kepada kemajuan dan pembangunan akan datang negara.

Konsert yang berlangsung hampir 5 jam itu adalah salah satu dari program ulangtahun Astro yang ke 15 tahun. sejak dari tengahari lagi kebanyakan penonton sudah mula memenuhi perkarangan Stadium Merdeka,


Coretan disebalik Konsert Suara Kami 2011
- Kehadiran penyanyi jemputan dari luar terlalu ramai..  apa salahnya jika kumpulkan penyanyi lagend yang sedia didalam negara untuk mengadakan persembahan.

- Faizal Tahir melakukan aksi ganas dengan memanjat tower pentas.!

- Keadaan pentas yang luas dan besar telah menghadkan keluasan tempat untuk penonton.. stadium yang boleh memuatkan 35 ribu orang itu hanya dapat dipenuhi oleh 15 ribu sahaja pada konsert itu.


 Keadaan pentas konsert..


- Kehadiran Kumpulan Kpop Rania menjadi fenomena baru Gadis Cantik sehingga melupakan gadis-gadis Wonder Girls!






- Perdana Menteri sempat mengambil gambar dengan henset beliau dan mengupload terus ke dalam Facebook!

- Persembahan Malaysian Boy paling ditunggu-tunggu oleh penonton.

- Penyanyi R&B Amerika Nelly antara yang mendapat tumpuan..



Nelly saat tiba di KLIA


- Kebanyakan penonton yang hadir tidak tahu akan kehadiran Nelly..

- Aznil Hj Nawawi membuktikan yang beliau masih pengacara No. 1 Malaysia..


Berikut adalah gambar yang diambil oleh Datuk Seri Najib dari atas pentas :- 





Tahniah Astro!! usaha anda berhasil.. buat para belia tetapkan dalam diri korang yang korang sayangkan Malaysia.. jangan sesekali menghancurkan negara yang kita sayangi ini.. 54 tahun kita harungi jgn sekelip mata kita musnahkan.



No comments: