Nuffnang Ads

Wednesday, October 12, 2011

AKU CUMA SEORANG BLOGGER



Aku cuma seorang blogger.. bukan la tegar mana pun menulis blog nie.. hanya mengisi masa lapang dan mencuri masa yang terluang jerk. kalau nak cerita pasal keistimewaan blog aku nie rasanya tak der kot.. sebab sekarang nie dah belambak gila blog yang berada di alam maya nie. munkin kebanyakan yang masuk sini sebab nak tgk gambar!! hahaha.. aku suke cerita sambil tempek gambar2..







Blog yang aku suke jadikan inspirasi ialah blog joegrimjow punya blog.. blog dia best.. cerita yang dia sampaikan tu memang sampai dalam kepala otak.. kadang2 dia letak gambar jerk aku dah taw cerita dia.. saiko gile plak aku nie.. dah la.. korang kalo tak pernah tgk blog jeo tu gie la tengok.. best taw.. tambah2 kalo sape yang nak kurus.. memang situ lubuk dia haha..

7 comments:

Kancil 8349 said...

datang dari segmen yang sama...
kalau sudi jomlah singgah ke blog Kancil...

http://kancil8349.blogspot.com/2011/10/segmen-ben-ashaari-aku-seorang-blogger.html

I am...izuan said...

hey!!!!nice blog..dapat blog ni dr segmen yang sama :)
http://izuan-izuan.blogspot.com/2011/10/aku-cuma-seorang-blogger.html..
jemput2 la singgah dan follow..

nurul nabila bt medan said...

salam kenal.
dri segmen sama ^^

Areliff said...

Datang dari segmen ben ashaari :)..http://www.areliff.com/2011/10/aku-cuma-seorang-blogger.html

Oshin said...

singgah dari blog ben...jom like pic ni http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150332286878580&set=a.10150331351503580.352268.245198783579&type=3&th

IntaNBerliaN said...

Salam kenal.. terjah dari segmen yang sama.. :-)

follow awk.. nanti senang nak baca entry awk :-)

http://ihaveasweetsmile.blogspot.com/2011/10/aku-cuma-seorang-blogger.html

fieda said...

Singgah dari segmen yg sama...
Happy blogging:)

http://mylovely-fieda.blogspot.com/2011/10/aku-cuma-seorang-blogger.html