Nuffnang Ads


Tuesday, October 18, 2011

Kalau korang hendak dirogol oleh wanita sila melawat Zimbabwe..!!





Ini adakah berita yang sangat best!!


Zimbabwe - Sejumlah lelaki di Zimbabwe dikatakan diculik dan diperkosa oleh sekumpulan wanita yang pura-pura untuk meminta pertolongan sebelum menculik mangsa.

Polis di Gweru telah merampas 33 kondom dari sebuah kereta yang dipercayai menjadi kenderaan untuk melakukan penculikan itu. tindakan licik sekumpulan perempuan itu adakah untuk mendapatkan Sperma! dari lelaki itu. Rosemary Chakwizira (24 tahun), Sophie Nhokwara (26 tahun), dan Netsai Nhokwara (24) telah ditahan oleh pihak polis negara itu untuk siasatan lanjut berhubung perkara ini.


"Kami sangat terkejut dengan apa yang terjadi dalam masyarakat kami, di mana laki-laki sekarang diperkosa perempuan. Tampaknya dunia telah terbalik sekarang. Namun, bagaimana mereka boleh hidup dengan tindakan seperti itu? " ujar ketua polis di Gweru.


Maka dengan ini pada lelaki-lelaki gersang diluar sana ini adalah peluang korang mencuba nasib untuk diculik dengan pakej dirogol sekali gus. kalau korang nak tengok calon2 orang yang culik korang tu boleh la usha kat facebook dengan search nama 3 perempuan diatas.!!






Aku berjaya jumpa muka sorang nie jerk Sophie Nhokwara, 26.. apa macam..?? rare kan.. hahaha



*This Best Bro...!!

2 comments:

Anonymous said...

deperate sangat pompuan2 tu....x de org nak agaknya....hak!1hak!!hak!!betul2 laki2 yang sangap boleh g situ...

p/s:mcm mana ea?lelaki kena rogol?.even laki2 rogol/liwat sesama laki tu logik lagi tau.. be4 this penah dgr jugak pasal hal ni.pelik2...hehehehehe

rozaini said...

jom zimbabwe~