Nuffnang Ads

Wednesday, October 12, 2011

Komen-komen terhebat untuk Filem KLIP 3GP..!!

http://ulanweblog.com/wp-content/uploads/2011/10/filemgambar.php_thumb1.jpg



KLIP 3GP Filem yang bakal keluar esok sudah pasti ditunggu-tunggu oleh kaki porn seluruh negara.. hahaha ops! bukan kaki porn jerk kaki 3Gp jugak.. nak tengok gak ape punya cerita nie..

Adakah kehadiran penonton akan berasak-asak kedalam panggung untuk menyaksikan Filem ini..?? sama-sama kita saksikan.



 http://www.2dayblogger.com/wp-content/uploads/2011/10/video-seks-mimi-one-nation-emcee.jpg




Jadi sebelum aku nak cerita pasal filem nie lebih mendalam aku rasa elok aku coretkan komen-komen orang yang lebih hebat dalam industri tengok klip 3GP nie dulu sebelum aku menontonya.. hahaha...

Berikut sebahagian komen-komen terhebat dalam sejarah penerbitan sesebuah Filem!


Trailer untuk Filem 3GP







filem-filem malaysia paling sampah di muka bumi ni..thais and indons make better movies than malaysian..



movie ni sangat menjijikkan!! xde seni.. seni lucah je ade. konon nk tiru style barat la. blahla weyy.. semua pelakon dahla banyak yang beragama islam.. Islam pada nama je.
 


weyh..best giler r cter ni weyh...8 bintang wa bagi..stim je tgk..esok luse pnoh le ank dalam longkang...anak dalam tong sampah...wtfuckkk!!!!!.....dah dapat sijil halal jakim nih...dah dapat tauliah dr jais...hell!!!....kalot tangkap orang bagi kuliah agama.....citer anak haram jadah ni lulus plak...wtf...



 sorry to say.. another rubbish film from gbsb.. please make a quality film with good values.. such a disgrace to have such film in this country.


dah xda modal lagi ke pengarah kat MALAYSIA nak buat movie...kalau nak cari untung pun pikirlah kesan filem2 sebegini terhadap anak2 muda....agaknya staf2 FINAS syok tgk pra tonton filem ni kot, sbb tu diorang luluskan je filem ni..



dah xde modal sgt ke pengarah2 crite jelek mcm ni?..xberkembang langsung otak..bajet kreatif la buat cite psl klip 3gp..org dh tak tgk 3gp ni..org layan bluray skg..puit!!!...........pelakon tah dari mane dtg,kutip celah longkang mane si producer..



Astagfirullah..filem2 cam ni la yng buat umat Islam rosak..ingatlah,cara hmpa ni tidak menghalalkan dlam Islam,sbab carik rezeki dengan cara yng tidak elok..dan prempuan2 yng ada dalam video ni,dah mcam tak kenai Islam dah..sanggup mndedah kan aurat demi mndengar arahan pengarah,tpi suruhan Allah takmau dengar..aku bukan nk mengutuk,tapi aku kecewa dngan filem2 yng rosak macam ni..



movie2 mcm ni la yg melahirkan masyarakat yg "terencat akal", org yg betul2 kaki skodeng je pkai enset klip 3gp...




Dh byk sgt filem mcm ni. Cukup2 la tu. Sye faham kalau tujuan cerita ni nak tnjk apa sebenarnya realiti yg brlaku skrg, tapi kesan buruk menayangkan cerita sebegini lbh byk drpd kebaikan yg kite dpt. Ditakuti org yg tgk cerita sebegini sbnrnya bertujuan nak tgk aksi2 yg ditygkan drpd pengajaran yg pengarah filem ni nak sampaikan. Bknkah lbh baik pengajaran tu disampaikan dlm bntk yg lbh proper. Byk lg sbnrnya realiti kehidupan skrg yg blm kita cungkil dlm masyarakat utk disampaikan dlm filem



* So korang nak pergi tengok tak..??