Nuffnang Ads


Monday, October 24, 2011

#OctTwtFest at @DiGi HQ office.. Catat Rekod Dunia!!



Sabtu lepas aku berkesempatan untuk menghadiri OctTwtFest 2011 anjuran Digi di Ibu Pejabat baru Syarikat Prabayar berkenaan di Shah Alam. Ibarat Open House untuk rumah baru yang datang bukan main ramai lagi.. tujuanya hanya satu iaitu mengumpulkan seberapa ramai munkin pengguna Twitter untuk memecahkan rekod dunia.





Dengar Rekod Dunia memang nampak susah jerk nak dapat.. tapi ianya disebalik apa yang korang pikirkan.. hanya semudah register pastu dapat riben biru sebagai tanda kehadiran dan sudah tentu nama korang akan menjadi sebahagaian daripada yang menjayakan program pecah rokod berkenaan.

Majlis yang berlangsung dari jam 3 petang sampai lewat malam.. tapi aku hanya dapat hadir sekitar jam 8 malam.. tu pun aku datang hanya utk tempoh kurang sejam disebabkan jadual hari itu yang memang sengal punya padan.. wah kalah PM.. kau ade..!
Citer panjang2 pun boring.. layan gambar la sambil cerite.. 



Lihat lah burung2 terbang bak hairan diatas....



 Twitt.. Twitt..



 Game dimana2 pon pasti mendapat tempat!!




KJ hadir memberi sokongan.. senyum lebar la masuk E-News..






Ini BJ - Boyot Jeng jeng.. add la beliau kat twitt.. #!/ShiroShikunen



 Persembahan pentas.. walaupun sempit tapi padat!! ramai artis yang join antaranya pelakon Fazura, Zahiril Adzim, Lisa Surihani, Altimet, kumpulan Hujan, Joe Flizzow, Fazley Yaacob, Imran Ajmain dan ramai lagi.



 Karaoke live depan kawan2 hahahaha.. pon mendapat tumpuan...


 Heroin Klip 3GP hehehe.. tukang bukak pintu kat aku.. TQ..!


 Akhirnya matlamat penganjuran berjaya.. tahniah~!!


Dalam tempoh tujuh jam acara itu berlangsung bermula pukul 3 petang, sejumlah 2,615 pengguna Twitter yang hadir telah mendaftar dan menjelang tengah malam masih ada lagi pengunjung yang masih tiba. Rekod terdahulu dipegang oleh Ndamukong Suh, pemain bola sepak Amerika dengan mengumpul 1,935 “check-in” di acara anjurannya. 

Thanks to Digi yang menganjurkan acara yang best nie~!! bye..


No comments: