Nuffnang Ads

Wednesday, October 12, 2011

Pian Cecupak syok sendiri.. Tak der cermin nak lihat diri sendiri..??



Wah tajuk aku nie kalah Azwan Ali punya mulut kalo baca hahaha.. lantak lah blog aku!! ade aku kisah..?? ari tu masa di cakap dia nak kawin buat kali ke 3 aku tak kisah sangat sebenarnya.. sebab tak panas sgt pun isu si pian cecupak nie.. bukan popular sangat pon.. lain la kalo aaron aziz kan.. tapi bila si perempuan yang dinak kawin tu cakap yang pian nie syok sendiri apa lagi.. memang mak suke lompat2 la... hahaha..





Yang nak dikawini tu pulak bukan nya nenek orang.. model tu.. 23 tahun umurnya.. ko nie agak2 la.. ramai lagi lelaki kat KL nie yg bujang.. asal plak dia nak kawin ngan kau kan.. bawak2 la bertaubat.. ingat time cakap nak tobat ari tu dah betul2 insaf..rupanya belum lagi..





Erm.. pesan aku pada si Pian.. bawak-bawak la sedar diri.. ko ingat ko dafi..??


No comments: