Nuffnang Ads


Tuesday, October 4, 2011

Pullman Putrajaya Super Chantekk!!!



Pullman Putrajaya. Hotel yang aku rasa yang paling cantik kat Malaysia sekarang.. jika sebelum nie aku lalu tol sungai besi aku tak akan terlepas untuk memandang Palace of the golden horses hotel kat tepi lebuhraya tu sebab orang cakap tu lah satu-satunya didunia hotel 6 bintang yang ada kat dalam dunia nie. bilik dia saja ada yang mencecah RM 10 ribu satu malam!





Palace of the golden horses













Tapi lepas nie.. aku tak leh nak teruja sangat lah kat Hotel sebelah kandang kuda tu sebab Pullman Putrajaya di siapkan dengan lanskap yang aku rasa memang terbaik dari ladang!! didirikan di tebing ampangan yang menampung air tadahan hujan dan tasik putrajaya..









Info : Pullman Putrajaya ada 281 buah bilik pelbagai saiz..
Harga untuk bermalam disini bermula pada harga RM 280 semalam sehinggalah RM1680 semalam..
Ada 21 bilik mesyuarat yang boleh korang tempah!!
Ada Spa, Pusat Permainan Air dan restoran yang banyak!!












* Bilik secantik ini pada harga RM 280 semalam!! wooahh!!...







Best kan..!!!

No comments: