Nuffnang Ads

Monday, November 7, 2011

Maharajalawak Mega Minggu 2 : Gelanggang mula panas...




Masuk minggu kedua nampaknya kesemua peserta telah menunjuk perningkatan yang membuatkan satu rumah gelak pecah anak tekak.



Berikut 3 persembahan pilihan aku dan komen rakyat Malaysia mengenai persembahan diorg..!!!



 Bawel






Ini Baru bawel---Bernama.
Tapi kalau Parto Patrio ulfa,tukul,Olga, Opera van java. Bukan pecah perut sahaja...Sampai Tekencing-kencing..



memang korang layak pegang title legend la weii....aku cuba tak nak ketawa tapi memang sah korang punya lawak menggelikan hati dan urat kentut.




Saehu








walaupun lwk dorang xbpe nk pham sbb bhse. . skurangkurang nye dorang leh wt ak gelak kalo nk dbndingkn beberapa kumpulan dr malaysia sndri, yg lawak nye dibuat-buat. . nk gelak pun xlalu ~ ==" terima kasih. .



walaupun ko cakap lawak dorang nie lawak tadika and 80an . tapi still
ade orang gelak kot and tugas dorang untuk menjadi pelawak menjadi . bukan nak cari salah
ko la kan . tapi ayat2 ko ade yang tak kene sikit . banyak lagi yang minat kat dorang nie .
kalau ko tak minat aku rase dorang tak ambik kesah kot . Forever Alone lah nanti . LOL !



Bawal Power







bob~~salute sama lu ar bro....lu suda kasi tau satu malaya yg komitmen lu mmg 5 star bro....tp kesihatan jgn abaikan gak....harap bob kuman sehat selalu....size doesn't matter bro....you already prove it...SALUTE!!!!




group yg penuh idea..tk mustahail akn masuk final nnti..kite tungguuuu





Best!!

No comments: