Nuffnang Ads

Tuesday, January 17, 2012

Azwan Ali.. Kau nie dah kenapa..??




Nampaknya nama Azwan Ali makin menjadi-jadi tahun 2012 nie.. ingatkan dah insaf rupanya makin teruk pula tahap gila kau nie.. leh sama taraf ngan lembu pun ada aku tengok..dah habis meroyan dengan geng-geng artis dengan adik sendiri pun jadi kau nak bahan.. nampak sangat manusia cam nie memang tak reti dek untung.

Ingat gie umrah tiap tahun boleh ubah la perangai tu rupanya tak jugak.. isu status di Twitter yang ditujukan kepada Ummi Hafilda Ali kini dah masuk babak polis so.. sendiri buat sendiri tanggung.. cakap biar berlapik walaupun mulut kau tu tak berlapik jgn pikir pasal hati kau sorg jerk.. orang lain kena jaga juga.






Inilah akibatnya bila meroyan tak tentu pasal.. kalau yer pun nak publisiti murahan janganlah sampai aib kan kaum keluarga sendiri.. aku doakan supaya dia nie cepat sembuh dari penyakit meroyan tak tentu pasal dia tu.. ingat yang kita tu dah tua bukan makin muda.. ko ingat ko ader abg cam Azmin Ali aku kisah..??

No comments: