Nuffnang Ads


Monday, January 16, 2012

Isu NFC.. Lembu punya pasal kita jadi Lembu..



Isu Perbadanan Fidlot Kebangsaan (NFC) nampaknya tidak menampakan akan senyap buat masa ini kerana setiap hari akan ada sahaja cerita pasal Projek Ternakan Lembu Nasional nie yang tak habis-habis di keluarkan pihak pembangkang. 

Apa masalah sebenarnya kepada Pembangkang..?? jika wang yang digunakan dalam projek ini diselewengkan sekali pun dan pihak pengurusan syarikat NFC didapati besalah sekali pun apa keuntungan yang akan puak-puak pembangkang ini dapat..??





Kalau nak meroyan tu sikit-sikit sudahlah.. tak payah lah sampai hari-hari ko kuarkan isu lembu nie kepada rakyat.. ingat rakyat nie lembu kew nak dengar cerita pasal lembu 24 jam..? pihak suruhanjaya pencegahan rasuah malaysia sudah menjalankan tugasnya.. jadi tak payah la kita menyibuk sama nak menyiasat.. 

Semoga rakyat hari ini dapat berfikir kembali apa kita sudah di lembukan oleh orang-orang yang sememangnya iri hati atau mencari kesempatan dari kesilapan orang lain..?? 

Jika benar pengurusan NFC seleweng duit rakyat sekali pun.. yang menentukan nya nanti adalah rakyat.. bukanya puak pembangkang.. pilihanraya nanti akan dijadikan gelangggang kepercayaan rakyat kepada siapa yang berhak untuk memerintah.


Lembu punya pasal.. kita pun jadi lembu...