Nuffnang Ads


Tuesday, January 31, 2012

'JATI' untuk Islam sejati.. President PAS pening kepala...



Bekas Exco dan juga Bekas Pesuruhjaya PAS Selangor Datuk Hasan Ali telah menubuhkan sebuah pertubuhan baru yang beliau canangkan sebelum ini sebagai kuasa ketiga dengan nama "Jati" beliau dijangka akan mengepalai jentera "Jati" dalam siri ceramahnya ke seluruh negara bagi mentabur segala kepincangan yang berlaku didalam pakatan pembangkang.

Tindakan berani beliau dengan mengadakan ceramah dengan rancaknya telah membuatkan bekas parti yang dinaungi beliau sebelum ini mula goyah. dalam diam ada keretakan yang sudah mula dikesan di peringkat tertinggi Parti Islam Se Malaysia (PAS).





Jika diambil kisah dengan apa yang disampaikan oleh Datuk Hasan di setiap ceramahnya nampaknya kita boleh fikir dimana kebenaran yang dapat kita lihat apabila sedikit demi sedikit kerja kotor puak pakatan pembangkang mula dibocorkan.

Agen-agen jahat yang merasuk kepimpinan PAs nampaknya juga sudah diketahui.. apa lagi selepas ini hasrat President PAS yang menyatakan tidak akan bertanding pada pilihanraya umum akan datang sekali gus membuka laluan kepada Anwar Ibrahim mencapai cita-citanya.. akan tetapi DAP masih kukuh dan kuat untuk Anwar hapuskan.






Apa masih kurang jelas dengan apa yang berlaku ini..?? apa pula terjadi dengan masalah dalaman PAS..?? adakah kita masih ISlam di dalam PAS yang berkongsi naungan dengan komunis..?? JATI tempatnya selain UMNO. hehehe...











* PERKASA BAckup jerk..

No comments: