Nuffnang Ads


Wednesday, January 11, 2012

Ustaz Azhar Idrus.. Ustaz Youtube ??



Aku baru habis menonton separuh dari siri ceramah Ustaz Janggut comel dari Terengganu nie kat Youtube.. sebelum nie aku tengok orang post kat wall facebook aku wat der jerk.. akan tetapi setelah menontonya sendiri di Youtube aku dapat rasakan satu aura kebangkitan untuk jadi baik kembali lagi.. wah! cakap macam la aku jahat sgt!

Fenomena Ustaz Azhar Idrus tercetus dengan siri Kuliahnya yang sering kali diselitkan dengan soalan yang diajukan oleh jemaah kepada beliau. dan cara beliau menjawab setiap soalan itu aku rasakan sesuatu yang unik dan tak perlu untuk kita perah kepala otak untuk paham.. cukup sekadar kuatkan speker komputer korang dan korang akan faham benda alah itu sampai bila-bila.





Ustaz geng rempit.. itulah yang dilabelkan oleh para pengikut dan sesiapa yang mengenali beliau.. perwatakan beliau nampak sempoi habis.. bergaul dengan golongan muda sudah tentu akan dihormati orang yang lebih muda dari beliau akan tetapi beliau lebih seronok untuk melakukan aktiviti yang kebanyakan anak muda sekarang lakukan.

Cara tanya soalan.. kalau ceramah-ceramah ustaz yang lain dia akan buka ruang kepada penonton untuk bertanyakan soalan secara live.. tapi bagi Ustaz Azhar orang sudah terpikat dengan cara menulis soalan dan beri padanya.. ini satu keisitimewaan buat si petanya soalan.. maklumlah orang alim nie banyak yang pemalu.. tambah-tambah bab nak menanya soalan.. macam dalam kelas gak.. bila cikgu tanya ada soalan..?? haremm sorang pun nak tanya..


Berikut selonggok ceramah terbaik yang aku rasa korang kena tengok..
















Kalau korang rasa tak cukup boleh tengok sendiri kat youtube.. memang ustaz youtube!! hehehe..


Fenomena Ustaz Azhar Idrus 2011









* Kalau nak cari isteri/suami tak comel tak per.. boleh tutup lampu - Ustaz Azhar Idrus

6 comments:

armpunkz said...

alhamdullah jemaah baru hihihihihihi

kenshiro said...

hehehe...

akubest501 said...

Terbaik dr kampung Ladang.....

Irrahady said...

alhamdullillah insap dah ko bro..

kenshiro said...

akubest! bukan ladang jerk.. tapi terbaek dari kandang jugak hahaha

kenshiro said...

irra ko bile nak insaf..?? hahaha..