Nuffnang Ads


Tuesday, February 7, 2012

Akibat nak makan KFC sangat... Penumbuk yang dapat..




Kecoh pasal satu video 0.28 saat kat youtube dimana seorang pelanggan KFC di i-City ditumbuk oleh pekerja KFC.. pelbagai kisah didengar ada yang betul dan ada jugak yang menambah-nambah cerita supaya kelihatan menarik oh Malaysia!!

Kisah servis lambat di kedai makanan segera nie bukan hanya terjadi kat KFC saja.. aku pernah alami kat A&W batu tiga.. drive true nak beli float jerk pun.. tapi tunggu dekat 20 minit.. memang menyirap kepala otak menunggu.. apa pun kita kena fikir positif.. jangan bersangka buruk bak kata Ustaz Azhar Idrus.. kekurangan staff adalah masalah yang sering di alami oleh kedai makanan segera nie..


Video dari Youtube..








Ini disebabkan kebanyakan staff kat KFC, McD, Burger King dan lain-lain nie kebanyakan budak2 habis sekolah.. jadi diorg nie pun keje isi masa lapang ngan nak cari duit lebih jerk.. jadi korang jgn la harapkan diorg nie wat servis cantik untuk korang..

 Kena tengok gak situasi keadaan gak.. dah kalau ayam tu baru masuk kuali ko nak ayam time gak.. memang tak dapat la.. dah tu kalau dalam kedai tu pelangganya ramai.. bersabar itu lebih baik dari dok maki staff yang tidak bersalah nie..



Nie susulan dari video staff KFC belasah pelanggan yang nak makan ayam tu...



Senang cerita kalau tak suka dengan layanan staff kedai itu.. tak der orang marah pun korang blah dari kedai tu dari ko dok tunggu macam kayu sambil dok maki hamun orang yang mencari rezeki tak tentu pasal.. jadilah orang yang berdisplin sikit.. nak kata tak sekolah.. kita semua pernah sekolah kan.. jadi tak payahlah buat kelakuan macam tak sekolah.. orang asli tengok pun pelik nanti..



* Tahniah kepada pekerja KFC i-City kerana telah sekolahkan orang yang tak sekolah..!!


No comments: