Nuffnang Ads


Sunday, February 19, 2012

Bila Anwar Ibrahim masuk kawasan Umno.. Itu makan dia..




Minggu yang penuh mencabar buat ketua pakatan pembangkang Anwar Ibrahim menyampaikan ceramahnya bulan ini, untuk tempoh tidak sampai seminggu 2 kali sudah dia mencari penyakit.. dengan lagak berani dan angkuh masuk ke kawasan yang di pegang oleh ahli tertinggi Umno untuk menarik seramai munkin pengundi yang selama ini menginkut Umno.




Minggu lepas di Pahang beliau terpaksa merempit untuk menyampaikan ceramah di Pekan, kawasan yang dipegang oleh Perdana Menteri sejak zaman Tun Abdul razak lagi, polis yang mengadakan kawalan keselamatan yang tinggi dan memeriksa setiap kenderaan luar yang hadir untuk mendengar ceramah dia tu.

Dan semalam beliau masuk pula kawasan Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishamuddin untuk menarik perhatian pengundi di kawasan itu, apakan daya batu dan caci maki yang diterima.. memang itu makan dia.. batu yang dilempar ke cermin kereta beliau dan makian yang berbakul-bakul diterima.

Kejadian semalam mengisi ruang jadual ceramah penyokong yahudi ini di Malaysia.. minggu lepas di Melaka turut kecoh ketika ceramah yang dia nie sampaikan.. 



* Nampak sangat orang tak suka...

No comments: