Nuffnang Ads


Tuesday, February 14, 2012

Blog Begins At Forty.. Blog paling kering aku pernah jumpa..




Dah bertahun aku berblogging hari nie aku jumpa jugak satu blog yang boleh aku cakap paling kering pernah aku jumpa.. sumpah best blog nie.. idea tersendiri dan memang korang tak pernah terfikir akan idea macam pemilik blog ini buat. 

Keterujaan aku memang tidak syak lagi.. selak satu-satu page rasa nak meninggal dok gelak.. memang terbaik.. Kalau korang tak caye leh la singgah ke blog uncle nie..





Tak kira dimana jua berada.. rumah org mati kew.. kedai kew.. dlm kereta kew.. pasar kew.. reaksi muka berhati kering ini cukup untuk buat korang berfikir sampai akhir hayat..!! hahahaha..




dalam masa 2 minit korang akan mengenali penulis blog nie seperti sudah 2 tahun!!! wakakakaka...







Aku jumpa blog nie dari Belog Awie Omar


No comments: