Nuffnang Ads

Monday, February 6, 2012

Hafiz AF dah ade "awan nano"... selamat tinggal "ombak rindu"





Jalan cerita Juara Lagu ke 26 mengisahkan bagaimana "awan nano" itu menjadi pelindung kepada kita saat kita memerlukan atau pun sebagai sebagai semangat untuk kita tempuhi kehidupan yang mendatang.. ok cukup.. sekarang aku nak ucapkan tahniah kat Hafiz awan nano sebab jadi juara.. dan sekali lagi tahniah sebab sekarang dah ade awek cun!!








Zahira Radzi adalah wanita yang dikatakan kini sedang bercinta dengan Hafiz.. Zahira juga dikatakan seorang yang bergiat dalam industri seni.. dan muncul dalam rancangan “Seekers”.. oh minah hantu rupanya.. hahaha.. tak per lah janji boleh jadi awan nano yang baik kepada Hafiz kire ok la tu..






* ape cerita dengan awek ombak rinduuuuu.. hehehe...

No comments: