Nuffnang Ads

Monday, February 6, 2012

Iklan Panggung Sabtu TV3 membuatkan aku Terkasima....



Aku rasa mesti korang dah tengok iklan preview panggung sabtu Tv3 yang sedang hot ditayangkan kat tv skang nie.. memang terasa syahdu habis bila hero-hero hindustan nyanyi lagu "dari Sinar Mata" tu.. aku mula-mula tengok malam minggu lepas mengalami masalah tekanan perasaan yang tak menentu sehingga kini..






Mula-mula aku tengok memang aku terdiam seribu bahasa.. tapi bila iklan tu habis.. rasa nak terkeluar buah pinggang aku gelak hoi!!! dalam hati aku hanya satu jerk.. "sape yang buat video nie kalo aku jumpe.. aku terajang laju-laju.." wakakaka...







Bagus gak idea-idea rakyat Malaysia nie.. dengan video berkenaan jugak aku try usha kat youtube dan hasilnya aku jumpa.. Faradyable punya video.. ok lagi sekali buah pinggang aku nak terkeluar.. kalau korang belum try tengok.. cer la try tengok.. wakaakaka... lawak dowh!!









No comments: