Nuffnang Ads


Sunday, February 12, 2012

Malaysia Social Media Week 2012





Hari ini bermulalah Minggu Media Sosial di Malaysia buat tahun kedua diadakan di Pusat Dagangan Dunia Putra PWTC, Kuala Lumpur, pelbagai program yang telah diaturkan selama seminggu ini bagi memberi pendedahan kepada penulis blog dan pengamal media sosial di Malaysia, Forum dan pendedahan tata cara dan teknik untuk menulis blog juga akan disampaikan oleh panel-panel yang berpengalaman yang dijemput dari seluruh dunia.!









Program anjuran Sosial Media Chamber ini diharap dapat mengangkat media-media baru yang makin berkembang ketika ini, selain itu pendedahan terhadap kuasa media baru ini juga dapat meningkatkan perhubungan antara pembaca dan penulis.




Anugerah SoCial Media 2012 yang bakal diadakan pada Rabu ini dijangka akan mengangkat nama-nama besar dalam industri blog negara. 30 ketegori yang dipertandingkan bagi memilih blog-blog terbaik di Malaysia.

Kemuncak kepada Minggu Media Sosial 2012 nanti ialah Konsert yang bakal diadakan di Dataran merdeka, Sabtu nanti akan menampilkan barisan artis popular di Malaysia.


Anda Masih Berpeluang untuk sertai sebahagian dari Peserta Program :-





* Pencalonan Blog Kerabat Kenshiro sebagai Best Politik Blog hanya pada pusingan pertama.. apa pun jgn lupa berikan sokongan kepada finalist yang berentap.. Blog chedet.cc/, papagomo.com dan stephendoss



No comments: